reklama

Najbizardnejší sen

To, že moja myseľ je veľmi činorodá a mám mega fantáziu, to už dávno viem. Ale sen, ktorý sa mi sníval, bol tak bizardný až bol divný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetko sa začalo tým, že sme presťahovali do nového bytu.

Bol na 3.poschodí a jednotlivé poschodia boli tak malé, že ste si ľahko obili hlavu. Teda ja. Dlháň.

Vošiel som dnu do nového paláca. Byt bol priestranný pre 5-člennú rodinku. Najviac ma asi zaujala obývačka, ktorá bola prekrásna. Vlastne stále je(v tom sne). Čo však bolo čudné? V obývke sme mali starú obývaciu stenu, ale vyzerala fantasticky. Celkovo obývačka pôsobila útulne a príjemne. Na stenách krásne ozdoby, hudobné nástroje a kvety. Mamina žiarila šťastím. Všetko mi poukazovala, ale ja som nezdieľal jej nadšenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Išiel som očekovať kuchyňu novú.

A čože som nevidel?

Otvorená chladnička. Brácho hlavou v nej. Celý zmrznutý. Zľakol som sa.

No čo zmrzol mi brat. No, je tam toho. Pohodička. Vytiahol som nanuk z chladničky a položil na zem. Začal som liať naňho kýbel horúcej vody. Aby aspoň troška rozmrzol. Nedávalo mi to logiku.

Ako mohol, do čerta zmrznúť v chladničke? TIE DNEŠNÉ VYCHYTÁVKY

Brácho sa prebral. Ale chýbala mu hlava. Ostala v chladničke. Rozmrazili sme ju a nasadili naspäť. Kurňa, toto sa môže aj mne stať.

Prešiel som celý byt. Pekný, voňavý a človek sa tam cítil príjemne.

Natož sme sa všetci celá rodinka zišli v obývačke. Bol tam s nami aj ocino. Kamarátovi ukazoval dobrú hru na počítači. Všetci komunikovali jasne a priatelsky. Dokonalá harmónia. Aha, tak toto je to feng-shui ( umenie priestoru a všetko čo k tomu patrí)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mamina mi v tom balete slov povedala: "Choď dať tomu domovníkovi tortu." 

"Ale mne sa nechce, čo kebyže ho zavoláme ku nám?" navrhol som.

A potichu som odišiel do svojej izby. Vošiel som dnu. Nič tam nebolo.

Zobudil som sa.

V čom bol tento sen bizardný?

Asi v tom, že sa stretli ľudia, ktorí by sa za normálnych okolností nikdy nestretli. Panovala u nás harmónia, ktorá u nás nikdy nebola.

Ale jeden nikdy nevie, preto chodia dvaja. 

Matúš Kollárik

Matúš Kollárik

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čo o mne napísať? Som obyčajný človek, ktorý túži byť vnútorne slobodný. Píšem, hrám, premýšľam, robím blbosti, rád sa smejem a sem-tam na mňa padne aj hustý oblak melanchólie. Zoznam autorových rubrík:  Cesta uzdraveniaUnbásneNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu