reklama

Chcel som

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcel som ťa objať
ale niečo mi v tom bránilo
chcel som ťa spoznať
ale niečo mi tam vadilo

Odišla si
a ja sám ako prst
ukrývajúci sa v tuneli
nádeji

Tajne dúfam 
že dáš vedieť
ako sa máš a čo robíš
niekedy mám stav
ísť si to rovno hodiť

Na svete je veľa žien
a plno lásky
ale neviem ťa pustiť
z oázy svojej masky

Modlím sa že to prejde
ale nie tak ľahko
ako by som chcel

o čo sa vôbec snažím ved je to prirodzené a zbytočné zároveň...

Matúš Kollárik

Matúš Kollárik

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čo o mne napísať? Som obyčajný človek, ktorý túži byť vnútorne slobodný. Píšem, hrám, premýšľam, robím blbosti, rád sa smejem a sem-tam na mňa padne aj hustý oblak melanchólie. Zoznam autorových rubrík:  Cesta uzdraveniaUnbásneNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu