reklama

V živote sú dôležitejšie veci ako vypité mlieko

Nasral ma. Človek, ktorého nemám rád vyvolal vo mne hnev a zlosť. Mám chuť sa hnevať, poslať ho kade-ľahšie a priať mu len to najhoršie. Vždy mám takéto chute, ked som nasratý. Ale neurobím to, pretože by som škodil len sám sebe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Radšej píšem, to je moja terapia. Uvedomil som si, že človek má dve cesty - prijať 100% zodpovednosť za svoje emócie a vyčistiť ich , vyrovnať sa s nimi alebo sa hnevať aj v ďalšom kole lekcie. Druhí ľudia sú našimi učiteľmi. Túto vetu som si vždycky hovoril, ale nežil som podľa nej. Bola to len ezoterická fráza. Nič viac, nič menej.

No dnes som si naplno uvedomil, ako veľmi sú potrební takíto ľudia v našom živote. Prišli, aby sme si vyčistili svoje negácie, ktoré si v živote nesieme. Budeme ich stretávať dovtedy, kým nás daná vec alebo situácia neprestane hnevať. Ja nie som žiaden guru ani lektor osobného rozvoja, učím sa sám. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľa vecí som čítal z takýchto motivačných kníh, ale nerozumiem tomu. Vlastná skúsenosť je asi najlepšia. 

Už len nájsť spôsob akým tie emócie vyčistiť. Existuje mnoho terapií ako eft, tft, reiki, terapia RUŠ. Ja si myslím že kto naozaj prijme zodpovednosť za svoje emócie, nájde to čo potrebuje. A vtedy kedy, to potrebuje.

Je tu ešte jedna možnosť, ktorú používam ja. Cítim hnev, som pripravený "vraždiť". Pozorujem tú emóciu a nič nerobím. Niekedy je dobré nekonať. Ona odíde sama. 

Prajem vám, nech ste čistí ako po vypraní v Arieli :-)

Matúš Kollárik

Matúš Kollárik

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čo o mne napísať? Som obyčajný človek, ktorý túži byť vnútorne slobodný. Píšem, hrám, premýšľam, robím blbosti, rád sa smejem a sem-tam na mňa padne aj hustý oblak melanchólie. Zoznam autorových rubrík:  Cesta uzdraveniaUnbásneNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu