reklama

Keď zomrieme, stanú sa z nás kvetiny...

Ako by to bolo včera kedy som zomrel v pokoji pomaly odišiel, bez slov sa rozlúčil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V duši len ostal mier

aby som sa mohol narodiť znova

do nového sveta

A tak mi bolo dané, odišlo ego, starý svet.

A ja len nahý stojím

pred všetkými

nasávam prítomný okamih

zomieram.

A tak to je. Treba to prijať.

Vyrástla kvetina

z tŕnia a bolesti

rozdáva lásku,pokoj a mier

milý môj Tomu ver!

Matúš Kollárik

Matúš Kollárik

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čo o mne napísať? Som obyčajný človek, ktorý túži byť vnútorne slobodný. Píšem, hrám, premýšľam, robím blbosti, rád sa smejem a sem-tam na mňa padne aj hustý oblak melanchólie. Zoznam autorových rubrík:  Cesta uzdraveniaUnbásneNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu