reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Kollárik

Matúš Kollárik

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čo o mne napísať? Som obyčajný človek, ktorý túži byť vnútorne slobodný. Píšem, hrám, premýšľam, robím blbosti, rád sa smejem a sem-tam na mňa padne aj hustý oblak melanchólie. Zoznam autorových rubrík:  Cesta uzdraveniaUnbásneNezaradené

reklama

Unbásne

Ako súdruh Sebalásnik zapájal obvody

Matúš Kollárik

Ako súdruh Sebalásnik zapájal obvody

alebo nebáseň o láske

  • 25. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 165x
  • 0
Breza

Matúš Kollárik

Breza

  • 26. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 134x
  • 0
Chcel som

Matúš Kollárik

Chcel som

  • 17. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 186x
  • 0
Občas mám chuť byť trochu človekom(Text piesne)

Matúš Kollárik

Občas mám chuť byť trochu človekom(Text piesne)

  • 7. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 144x
  • 0
Žena

Matúš Kollárik

Žena

  • 8. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 279x
  • 0
reklama
Keď zomrieme, stanú sa z nás kvetiny...

Matúš Kollárik

Keď zomrieme, stanú sa z nás kvetiny...

Ako by to bolo včera kedy som zomrel v pokoji pomaly odišiel, bez slov sa rozlúčil.

  • 14. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 280x
  • 0
Otec

Matúš Kollárik

Otec

Ako som mohol urobiť zradu.

  • 20. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 299x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu